1 Kasım 2015 Pazar

DOPDOLU BİR GÜN!


Bugün mütiş bir gündü, çok eğlendim. Güne biraz sıkıcı başlamış olsam da gayet iyi bitti.Çok dolu bir gün geçirdim. Uzun zaman sonra bir günüm bu kadar eğlenceli ve dolu geçti sanırsam. İlk başta Mervenin gelmeyeceğini düşünsem de daha sonradan planladığım şeyleri yapmaya koyulduk. Tabi ki de bunların hiç biri gerçekleşmedi. İlk KOZZY AVM'ye gitsekte girmemiz ve çıkmamız bir oldu. Bütün günümüzü Bostancı CORDON'da ve Caddebostan Sahil'de geçirdik. Biraz sakin, biraz eğlenceli oldu sanırsam. Uzun zamandır görüşemiyo olmamız daha keyifli bir gün geçirmemize sebep oldu. Daha sonra Merveden ayrıldıktan sonra aile dostumuzun yanına geçtik ailemle. Bir sürede orada oturduktan sonra evimize geldik ki Amcam ve Halamların geleceği haberini aldık. Annem aşure yapmıştı onlarıda dağıttım yemin ederim baya yoruldum bugün ne kadar tur attığımı bilmiyorum. Ama güzel bir doğum günü oldu. Zaten bütün günümü VLOG çektim ;)

Editledikten sonra burada bulabiliceksiniz. Neyse ben edit yapmaya...
ÖPÜLDÜNÜZ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder