29 Kasım 2015 Pazar

VLOG#3 - YAKIŞIKLI ÇOCUKTAN BEKLENMEDİK AYRAÇ - TÜYAP KİTAP FUARI !



Heyooooooo. Sonunda sınavlarım biraz olsun hafifleyebildi ama bu artık çalışmayacağım demek olmuyor ki önümde koca bir YGS denen bir sınav varken. Dil Anlatımdan 69 alıp sonra bir hırsla çalışıp Edebiyattan 90 aldım. Demek ki insan isteyince herşeyi başarabiliyormuş :) Neyse asıl konuya geleyim, önceki haftalarda bildiğiniz gibi TÜYAP KİTAP FUARI vardı. Bizde okulumuzdan 2 servis aracıyla kitap fuarına katıldık. Toplayabildiğim her stanttan kitap ayracı ve poster depoladım. Ve 2 tanede kitap aldım :) 

Aldığım Kitaplar :

STEPHANIE PERKINGS - LOLA VE KOMŞU ÇOCUK 
Kitap ile birlikte 1 ayraç.


MELİSSA LANDERS - YABANCI
Kitap ile birlikte 2 poster (işgalci ve yabancı) ve 1 ayraç.



Aldıklarım bunlarla bitmedi tabiki GO standından alabildiğim kadar poster ve poşet aldım :)
Benim TÜYAP maceram :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder