2 Kasım 2015 Pazartesi

BİR DAHA SUSHİ YİYECEĞİMİ SANMIYORUM!



Merhaba Arkadaşlar.
Bugün doğum günüm oldugu icin anneciğim beni dışarıda Sushi yemeye cikardi. Çünkü tam 8 senedir bir türlü yemek nasip olmamıştı. Sanırım bir daha da yemek isticeğimi sanmıyorum. Çünkü çiğ balıkmış ve berbatmış. Yani nimet ama resimdende anlaşıldığı üzere çekinerek yiyodum bir ara hiç bitmicek zannettim. Hele o wasabi sos felaket accıııı. Neyse burayada yazıyorum birdaha elimi bile sürmicem. Belkide seçtiğim sushi güzel değildir ama sanırsam uzun süre sushiye benzer bir şey yiyemeyeceğim. İşin kötü olan tarafı 40 TL verip aç olarak oradan çıkmamızdı. (tek menü 40) Yani kısaca böyle anlatabilirim :/ Neyse biraz pasta yiyerek ağızımdaki tadı yok etmeye çalışacağım.  Görüşürüz....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder